Istanbul CVB- ICCA En İyi Tanıtım Kampanyası Ödülü’nde Finalde Yarıştı!

Kongre sektörünün söz sahibi en önemli kuruluşu konumunda olan ICCA – Uluslararası Kongre ve Konvansiyonlar Birliği, 54. Genel Kurulu’nu 1-4 Kasım tarihleri arasında Arjantin’in Buenos Aires şehrinde gerçekleştirdi.

Her yıl olduğu gibi Genel Kurul’un görkemli kapanış töreninde En İyi Tanıtım Kampanyası (2015 ICCA-Best Marketing Award) ödülünün bu seneki kazananı açıklandı.

Finale kalan 4 kuruluş arasında ödül için kıyasıya mücadelenin yaşandığı yarışmada, tüm finalistler gerçekleştirdikleri 10 dakikalık sunumları ile hem jüri üyelerini, hem de katılımcıları etkilemeye çalıştılar. Bu zorlu mücadelede ICVB-İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu, Halifax Convention Centre, Procolombia ve VisitAarhus Convention Bureau’yla birlikte sahnede yerini aldı.

ICVB yarışmada, İstanbul’un tarihi ve güncel yüzünü başarılı bir uyum içerisinde bir arada yansıtan İki Şehrin Hikayesi (A Tale Of Two Cities) konseptli pazarlama kampanyasının ortaya çıkış sürecinin anlatıldığı, dinamik ve özgün sunumuyla büyük beğeni ve ilgi gördü. İSTKA-İstanbul Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen proje kapsamında söz konusu kampanya için 8 ay boyunca yurt dışında İstanbul’un tanıtımına yönelik halkla ilişkiler ve reklam çalışmaları yürütülmüştü.

ICCA-En İyi Tanıtım Kampanyası Ödülü ilk olarak 1997 yılında gerçekleştirilmiş olup, kuruluşların kendi destinasyon ya da ürünlerinin tanıtımı için gösterdikleri üstün başarılı performans ve çalışmaları; söz konusu ödül ile taçlandırmak ve onları yeni başarılar için yüreklendirmek adına düzenlenen, sektörün en anlamlı ödülü konumundadır.

Geri ICVB’den IBTM World fuarına görkemli hazırlık

İstanbul Ticaret Odası Ek Hizmet Binası Hobyar Mah. Seyhulislam Hayri Efendi Cad. No:14 K:6 Fatih – 34112 İstanbul

Çalışma saatleri:
Pzt – Cma: 9:00 – 17:30

Bizi takip edin