#MeetInIstanbul Twitter Kampanyası
#MeetInIstanbul, İstanbul'a kongre turizmi amacıyla gelen delege ve ziyaretçilerin kendi networkleri içerisinde interaktif bir biçimde İstanbul ile ilgili deneyimlerini ve düşüncelerini dijital mecralarda paylaşmalarını sağlamak amacıyla hazırlanmış olan sosyal medya kampanyasıdır.
İlk olarak Mayıs ayında 800 kişinin katılım gösterdiği Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında gerçekleşen WFER ( World Forum on Energy Regulation ) kongresinde, ikinci olarak 1-3 Haziran tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşen 1000 kişinin katılm gösterdiği CESIO ( 10.World Surfactants Congress) kongrsinde ve 9-12 Temmuz tarihlerinde Hilton Bosphorus ‘ta gerçekleşen ve 2000 kişinin katılım gösterdiği 20. Soroptimist International Convention ‘da #meetınıstanbul sosyal medya kampanyası tanıtım standı açılarak yine proje kapsamında bastırılan afiş ve flyerlar ile etkin duyurusu sağlanmıştır.
3 aylık süreç içerisinde İstanbul CVB sosyal medya hesaplarına toplamda 2500'den fazla yeni takipçi kazanılmış bu süreç zarfında sosyal medya hesaplarına 3 milyondan fazla görüntülenme sağlanarak dijital ortamda İstanbul'un tanıtımı etkin bir şekilde yapılmıştır.